سه راهی ترابی در صورت بازگشت به ایران

سه راهی ترابی در صورت بازگشت به ایران

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از رسانه های کشور قطر اعلام کرد سه پیشنهاد برای جذب مهدی ترابی به باشگاه العربی قطر رسیده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی برای انتخاب تیم جدیدش در نقل‌وانتقالات زمستانی ۳ پیشنهاد دریافت کرده است. پرسپولیس،تراکتور و یک تیم ترکیه‌ای خواهان عقد قرارداد با بازیکن العربی قطر هستند. بعد از اینکه باشگاه العربی قطر تصمیم گرفت یوسف المساکینی را به خدمت بگیرد سرمربی این تیم ترجیح داد این بازیکن را جایگزین مهدی ترابی کند تا شاهد خروج نام این بازیکن از لیست العربی باشیم.

مهدی ترابی که تابستان گذشته از پرسپولیس به العربی دوحه پیوست، نتوانست بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد، با اینکه هنوز مهدی ترابی به‌صورت رسمی در لیست مازاد العربی قرار نگرفته اما شنیدن این خبر از سوی تیم‌های ایرانی کافی بود تا برخی از آنها برای به‌خدمت گرفتن این بازیکن توانمند پا پیش بگذارند و پیشنهادهای خود را برای به‌خدمت گرفتن بازیکن العربی ارائه دهند.

در حالی که از پرسپولیس، تراکتور و یک تیم از لیگ ترکیه به عنوان مشتریان به خدمت گرفتن ترابی نام برده می شود، اما اخبار دریافتی حکایت از این دارد که ترابی از 3 تیم ایرانی پیشنهادهایی در دست دارد که در صورت جدایی قطعی از العربی می‌تواند به آنها فکر کند و بهترین انتخاب را از میان آنها انجام دهد. تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان و البته پرسپولیس تیم‌هایی هستند که گفته می‌شود برای ترابی پیغام فرستاده‌اند که این آمادگی را دارند در صورت عدم حضور در لیگ ستارگان قطر، پیشنهادهای خوبی به این بازیکن ارائه دهند و در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، این بازیکن را به خدمت بگیرند.

هر چند ترابی به دلیل آشنایی با شرایط پرسپولیس و پاک کردن خاطره بد جدایی از این تیم در گفت و گو با یحیی گل محمدی اعلام کرده است اصرار خیلی زیادی دارد که اگر قرار شد بار دیگر در تیم‌های ایرانی توپ بزند، باز هم پیراهن قرمزپرسپولیس را بر تن کند و با این کار بتواند جای از دست رفته خود را در دل هواداران، مجددا به‌دست بیاورد اما آنچه مشخص است این باشگاه العربی خواهد بود که تصمیم نهایی را درباره جدایی ترابی و پیوستن او به یکی از تیم های خواهانش خواهد گرفت.

با اینکه برخی از هواداران پرسپولیس از مهدی ترابی مثل بقیه ستاره‌های جدا شده ناراحتند اما هم کادر فنی هم هواداران دوست دارند دوباره این بازیکن را در اختیار داشته باشند و قدرت هجومی این تیم در خط حمله را تقویت کنند. در این خصوص صحبت‌های دیروز حمید مطهری نشان می‌دهد کادر فنی پرسپولیس چقدر از بازگشت ترابی استقبال می‌کنند.

ترابی که فصل قبل بهترین و مؤثرترین بازیکن پرسپولیس بود، در العربی قطر اصلاً خوش‌شانس نبود و با یکی، دو مصدومیت سخت شرایط خوبی در تیمش پیدا نکرد و حالا در آستانه جدایی از العربی است.

7655