ابهام روز؛ سکوت مدیران پرسپولیس در برابر صحبت های یحیی

ابهام روز؛ سکوت مدیران پرسپولیس در برابر صحبت های یحیی

پایگاه خبری فوتبالی-پس از صحبت های سرمربی قرمزها علیه رئیس هیات مدیره و خط و نشان کشیدن برای وزیر ورزش مدیران باشگاه پرسپولیس تا به امروز هیچ واکنشی به صحبت های یحیی گل محمدی نداشتند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پس از پایان بازی پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به انتقاد از مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره قرمزها پرداخت و او را مقصر ناکامی های این تیم معرفی کرد که با صحبت هایش در شبکه های اجتماعی تمرکز را از این تیم گرفته است اما جعفر سميعي به عنوان مديرعامل و ابراهيم شكوري به عنوان معاون اجرايي هيچ واكنشي نشان ندادند و تنها اعلام كردند از كادر فني تيم حمايت مي‌كنند. 

مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از انتشار قسمت سوم صحبت هایش در شبکه های اجتماعی علیرغم هشتگ ها و کمپین های بسیار در فضای مجازی باز هم استعفا نداد و يحيي نيز جمعه سر تمرينات تيم برگشت و گفت قصدش دخالت در كار وزير ورزش نبوده است. با اين حال رسانه‌ها مدعي شدند كه يحيي پيش از بازگشت به تمرين قول اخراج رسول‌پناه را از مديران رده‌بالا گرفته است. در بين اهالي ورزش نيز شايعه شده كه امروز (دوشنبه) خبر بركناري مهدي رسول‌پناه از جمع هيات‌مديره از سوي وزارت ورزش منتشر خواهد شد. 

حال بايد ديد پايان اين جنجال بزرگ چگونه رقم خواهد خورد. البته نبايد فراموش كنيم كه حتي با بركناري احتمالي رسول‌پناه نيز حواشي به صورت كامل جمع نمي‌شود و انتظار مي‌رود در مورد بخشي از ادعاهاي سرپرست سابق باشگاه پرسپوليس تحقيق جدي به عمل بيايد.

گفته می شود که یحیی گل محمدی در جلسه با سمیعی که پیش از این به عنوان مدیر حراست وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کرد درخواست کرده صحبت ها و ادعاهای رسول پناه پیگیری و بررسی شود و باید ادعاهای خود را درباره دلال بودن سرمربی قرمزها و ارتباط او با ایجنت ها را اثبات کند.

7655