ویدال: می‌خواهیم قهرمان سری آ شویم

ویدال: می‌خواهیم قهرمان سری آ شویم

پایگاه خبری فوتبالی – آرتورو ویدال اعلام کره اینتر می‌تواند اسکودتو را برنده شود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته ۲ تیم اینتر و یوونتوس یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل سری آ را برگزار کردند. این دیدار با برتری ۲-۰ اینتری‌ها به پایان رسید. گل اول نرآتزوری را آرتورو ویدال به ثمر رساند که خودش هم سابقه بازی در یووه را داشته. او پس از بازی اعلام کرده اینتری‌ها می‌توانند قهرمان سری آ شوند.

ویدال پس از پایان بازی به خبرنگار اسکای اسپورت گفت: این برد برای من و برای تیم بسیار اهمیت داشت. بازی بسیار سختی داشتیم زیرا مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایتالیا بازی می‌کردیم. خوشحالم که توانستم اولین گلم برای اینتر را به ثمر برسانم. خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم امروز همه ما ثابت کردیم که می‌خواهیم در چالش قهرمانی در سری آ شرکت کنیم.

ویدال در ادامه افزود: این برد به ما اعتماد به نفس می‌دهد تا بتوانیم پیش برویم و باور کنیم که می‌توانیم قهرمان سری آ شویم زیرا قوی‌ترین تیم ۹ سال اخیر را شکست دادیم. باور داریم که همه ما می‌توانیم این مسیر را در راه قهرمانی بپیماییم.

گفتنی است اینتری‌ها هم اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به میلان با این تیم هم امتیاز است. امشب هم میلانی‌ها بازی خود در سری آ را مقابل کالیاری برگزار می‌کنند.

1101