کومان: مسی را ببخشم؟ باید صحنه اخراجش را ببینم

کومان: مسی را ببخشم؟ باید صحنه اخراجش را ببینم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی بارسلونا اعلام کرده این شکست یک قدم رو به عقب محاسبه نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی، کومان پس از شکست در فینال سوپرکاپ به خبرنگاران گفته: صحنه اخراج مسی؟ بهتر است من در این رابطه صحبت نکنم. اگر صحبت کنم تنها تکرار مکررات خواهد بود و من دوست ندارم چنین کاری انجام دهم. نظرم در این رابطه را ابراز نخواهم کرد. می‌فهمم مسی در صحنه اخراجش چه کاری انجام داده است. نمی‌دانم چند خطا روی او انجام شده. او سعی می‌کند دریبل بزند اما نمی‌تواند. آیا او را می‌بخشم؟ نیاز دارم تا صحنه را ببینم.

پیش از بازی حواشی زیادی درباره احتمال حضور مسی در زمین در رسانه‌ها منتشر شده بود زیرا این بازیکن در بازی نیمه نهایی حضور نداشت. کومان در این رابطه می‌گوید: پس از سال‌ها او قطعا می‌داند که چه زمانی می‌تواند به میدان برود و چه زمانی خیر. او تصمیم گرفت که می‌تواند بازی کند. همین!

کومان در ادامه افزود: گلزنی حریف از روی ضربه ایستگاهی؟ این مهارتی است که حریف داشت و می‌دانست چگونه خطا بگیرد و با استفاده از بازیکنان خطرناک‌شان در ضربات ایستگاهی گلزنی کند. این شکست یک قدم رو به عقب نیست. یک جام نشان می‌دهد که در مسیر درستی قرار دارید. هنوز هم می‌خواهیم نشان دهیم در راه درستی پیش می‌رویم. همه کار کردیم تا در بازی برنده شویم. هر ۲ تیم خیلی خسته بودند.

1101