لحظه‌ای که خدا بیرانوند را دوست داشت(عکس)

لحظه‌ای که خدا بیرانوند را دوست داشت(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دقیقه 50 بازی دیروز آنتورپ و خنت هیچوقت از ذهن علیرضا بیرانوند پاک نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بیرانوند که بعد از نمایش نسبتا ضعیفش جلوی میشلن در بازی هفته گذشته، سوژه انتقادهای بسیار زیادی از سوی هواداران بلژیکی شده بود، دیروز و در بازی مقابل خنت این شانس را پیدا کرد که دوباره درون دروازه آنتورپ قرار بگیرد.

در دقیقه 50 و در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، داور مسابقه برخورد بیرانوند با بازیکن حریف را پنالتی تشخیص داد تا خنت شانس پیش افتادن از حریف را پیدا کند. 

اگر این پنالتی گل می‌شد و آنتورپ به حریفش می‌باخت، قطعا هواداران این تیم دیواری کوتاه‌تر از دیوار علی بیرو پیدا نمی‌کردند. با این همه شانس با بیرانوند یار بود و در شرایطی که او جهت ضربه پنالتی را درست تشخیص نداده بود، پنالتی بازیکن خنت تبدیل به گل نشد.

اتفاقی که باعث شد بیرانوند انرژی و اعتماد به نفس زیادی پیدا کند و در ادامه بازی توانست با چند عکس‌العمل خوب نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد.

لحظه‌ای که بیرانوند با یک سوپرواکنش دروازه تیمش را بسته نگه داشت

 حالا بیرانوند این شانس را دارد که در بازیهای بعدی تیمش هم در ترکیب ثابت قرار بگیرد و کاری کند که آنتورپ دیگر دنبال دروازه‌بان دیگری نرود. نکته‌ای که سایت voetbalnieuws هم به آن اشاره کرده و نوشته نمایش دیروز بیرانوند، بهترین نمایش او با پیراهن آنتورپ بوده و دروازه‌بان ایرانی نشان داده که چه توانایی‌هایی دارد.

1984