عکس؛ گیج بودن خط دفاعی یوونتوس روی گل دوم اینتر

عکس؛ گیج بودن خط دفاعی یوونتوس روی گل دوم اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی هجدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، اینتر موفق شد در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه دو بر صفر یوونتوس را شکست دهد. در این بازی آرتورو ویدال و نیکولو بارلا برای اینتر گلزنی کردند و عملکرد خط دفاعی بیانکونری‌ها بسیار ضعیف بود به طوری که در تصویری که از صحنه گل دوم اینتر ثبت شده است، خط دفاعی یووه کاملا گیج عمل می‌کند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در این فصل از رقابت‌های سری آ بر خلاف فصول گذشته هنوز نتوانسته است که برتری خود را بر لیگ ایتالیا تحمیل کند و پایین تر از تیم هایی مانند میلان و اینتر قرار دارد. یوونتوسی ها خوشبین بودند که بتوانند با شکست اینتر، خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند اما آن‌ها از نراتزوری‌ها شکست خوردند و کار برای آن‌ها بسیار دشوار شد و به نظر می‌رسد که آندره آ پیرلو در اولین فصل حضور خود در یووه، هنوز نتوانسته در سری آ نتایج خوبی کسب کند.

اما عمق فاجعه‌ی یوونتوس در این بازی، روی گل دوم اینتر بود که خط دفاعی بیانکونری‌ها کاملا گیج می‌زد و جایگیری اشتباهی داشت به طوری که تعدادی از مدافعان به دنبال آفساید گیری و تعدادی دیگر به دنبال یارگیری و گرفتن بازیکن حریف بودند و در این بین جورجیو کیلینی، جایگیری بسیار بدی داشت.

1470