دو لحظه‌ای که کابوس کومان و بارسلونا را رقم زد؛ حواس‌پرتی کامل

دو لحظه‌ای که کابوس کومان و بارسلونا را رقم زد؛ حواس‌پرتی کامل

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا فینال سوپرجام اسپانیا را خیلی خوب آغاز کرد اما به تدریج در مقابل حریف کم آوردند. بارسا در دقیقه 39:47 توسط گریزمان به گل رسید و به نظر می رسید که مسیر برایشان هموار شده است اما تیم کومان بعد از گل اول دچار حواس پرتی شدیدی شد.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت فقط 93 ثانیه بین گل اول بارسلونا و گل اول بیلبائو تفاوت وجود داشت. دی مارکوس در دقیقه 41:20 کار را به تساوی کشاند تا بارسا در حالی که می توانست با روحیه و با اختلاف یک گله به رختکن برود و با تمرکز بیشتری به نیمه دوم برسد اما حواس پرتی بازیکنان تیم کاتالان باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود و همه چیز از نو آغاز شود.

در حالی که به نظر می رسید که کار بارسلونا به مشکل خورده، گریزمان در دقیقه 77 گل دوم را به ثمر رساند اما ویالیبره در دقیقه 90 گل تساوی را ثبت کرد. سانتری جدید به قلب محوطه جریمه که آلبا نتوانست آن را دفع کند و بازیکن بیلبائو گل تساوی را به ثمر رساند تا دومین حواس پرتی بارسا به قیمت از دست رفتن جام برایشان تمام شود. بارسا دو بار تا آستانه قهرمانی سوپرجام اسپانیا و کسب اولین جام فصل رفت اما نداشتن تمرکز کافی باعث شد تا آنها در کسب پیروزی ناکام بمانند و جام را تقدیم حریف کنند.

4125