نتیجه رفتار غیرورزشی؛ دو تا چهار جلسه محرومیت در انتظار مسی

نتیجه رفتار غیرورزشی؛ دو تا چهار جلسه محرومیت در انتظار مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به علت مشت زدن به ویالیبره بازیکن بیلبائو در دقیقه 120 بازی فینال سوپرجام اسپانیا اخراج شد. روی حمله بارسلونا، مسی در اقدامی عجیب  بازویش را باز کرد و با مشت به بازیکن بیلبائو ضربه زد.

به گزارش فوتبالی، ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس در مورد این صحنه گفت :" مسی باید اخراج می شد چرا که بازویش را حرکت داد و عمدا ضربه زد. اخراج درست بود. کارت قرمز مشخص بود."

مسی با دریافت کارت قرمز قطعا بازی بعدی بارسلونا مقابل کورنیا در کوپا دل ری را از دست می دهد، هر چند که ممکن است این محرومیت طولانی تر شود و بازی مقابل الچه در لالیگا را هم از دست بدهد. کمیته مسابقات این صحنه را بررسی خواهد کرد و مکن است که مسی بین یک تا چهار جلسه با محرومیت مواجه شود. 

بر اساس آیین نامه فدراسیون فوتبال اسپانای، با توجه به این که ضربه مسی باعث مصدومیت بازیکن حریف نشده احتمالا بین یک تا سه جلسه محروم خواهد شد هر چند که اگر ضربه وی شدید تلقی شود احتمال افزایش محرومیت وی به چهار جلسه نیز وجود دارد. این اولین اخراج مسی در تیم بزرگسالان بارسلونا است. آخرین باری که لئو در تیم کاتالان اخراج شد به 27 فوریه 2005 برمی گردد که در بازی تیم بارسلونای بی مقابل پنیا اسپورت تافایا از زمین اخراج شد.

4125