عکس؛ ساز زدن قهرمان بیلبائو پس از غلبه بر بارسلونا

عکس؛ ساز زدن قهرمان بیلبائو پس از غلبه بر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آسیر ویالیبره بدون تردید به عنوان یک قهرمان به باسک برمی گردد.

به گزارش فوتبالی، بازی فینال سوپرجام اسپانیا میان رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو مثل سایر بازیهای فوتبال در ورزشگاه لاکارتوخا و بدون تماشاگر برگزار شد و هواداران متعصب و همیشه هیجانی بیلبائو فرصت تماشای کسب جام توسط تیمشان را از دست دادند هر چند که شاید تا فینال جام حذفی معوقه میان بیلبائو و سوسیه داد، تماشاگران به استادیوم ها برگردند.

بارسلونا تا دقیقه 90 تیم برنده میلان بود و با نتیجه دو بر یک پیش بود و به نظر می رسید که کاتالان ها خود را برای جشن قهرمانی آماده کرده اند اما این آسیر ویالیبره بود که روی یک سانتر با ضربه ای محکم و دقیق دروازه ترشتگن را باز کرد و بدین ترتیب کار به وقت اضافه کشیده شد تا تیم مارسلینو با زدن گل سوم ، قهرمانی خود را قطعی کند و بارسا که در بازی قبلی در ضربات پنالتی پیروز شده بود، این بار در وقت اضافه پیروز شود.

ویالیبره اما در پایان بازی در اقدامی جالب ساز ترومپت را به دست گرفت و برای هوادارانش ساز زد تا جشن قهرمانی را گرم تر کند.  البته صحنه گل تنها صحنه مهم بازی نبود که ویالیبره در آن دخیل بود چرا که در دقیقه 120 نیز مسی مشت محکمی به این بازیکن زد که داور تصمیم به اخراج مهاجم آرژانتینی گرفت.

4125