عکس؛ لحظه‌ای که لیونل مسی برای اولین بار اخراج شد!

عکس؛ لحظه‌ای که لیونل مسی برای اولین بار اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا بازی خود در فینال سوپرجام اسپانیا را با نتیجه‌ی سه بر دو مقابل اتلتیک بیلبائو واگذار کرد و شکست خورد تا سوپرجام اسپانیا را از دست بدهد. لیونل مسی در این بازی عملکرد خوبی نداشت و در نهایت با عصبانیت از زمین مسابقه اخراج شد تا اولین اخراج دوران حرفه‌ای لیونل مسی در بارسلونا رقم بخورد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پیش‌تر، دو بار در تیم ملی آرژانتین اخراج شده بود اما تاکنون سابقه‌ی اخراج در بارسلونا را نداشت تا اینکه در بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا و در حالی که بارسا با نتیجه‌ی سه بر دو عقب بود، در دقایق نزدیک به 120، با ضربه‌ای محکم با دست خود به صورت آسیر ویالیبر، از زمین مسابقه اخراج شد.

نکته‌ی جالب اینکه، داور مسابقه، خیل مانزانو، ابتدا جوردی آلبا را اخراج کرد و فکر کرد که او ضربه زده است اما لیونل مسی خودش زمین مسابقه را ترک کرد چون می‌دانست که کار او بوده. داور پس از اینکه صحنه‌ی بازی را در مانیتور VAR دید تصمیم گرفت که کارت قرمز را به بازیکن خاطی نشان دهد و به اشتباه جوردی آلبا را برگزید اما مسی خودش از زمین بازی بیرون رفت.

این اولین اخراج مسی با لباس بارسلونا بود و گمانه‌زنی هایی پیرامون محرومیت چند جلسه‌ای مسی به خاطر حرکت غیر ورزشی او وجود دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

1470