انتقام مسی از عامل حذف بارسلونا با ضربه بوکس!

انتقام مسی از عامل حذف بارسلونا با ضربه بوکس!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی بازیکن آرژانتینی بارسلونا با شروع سال 2021 نیز به نظر می رسد که نمی خواهد اتفاقات کابوس وار سال 2020 را فراموش کند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که حذف رئال مادرید از نیمه نهایی فرصتی طلایی را در اختیار بارسلونا و مسی قرار داده تا بتوانند با غلبه بر بیلبائو، اولین جام فصل یعنی سوپرجام اسپانیا را در ورزشگاه لاکارتوخا ببرند و با حس و حالی متفاوت فصل را ادامه بدهند و همه اتفاقات تلخ سال 2020 (شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ، ناکامی در کسب جامها و...) را فراموش کند اما شکست مقابل بیلبائو با دریافت گل تساوی در دقیقه 90 و مغلوب شدن در وقت اضافه نشان داد که کابوس های لئو و کاتالان ها تمامی ندارند. حالا بارسلونا با روحیه ای خراب باید به ادامه فصل نگاه کند چرا که آنها نیز همچون رئال مادرید فرصت کسب جام و کسب روحیه را از دست دادند. حالا ناکامی کاتالان ها در کسب جام طولانی تر خواهد شد چرا که آخرین جام خود را یک سال و هشت ماه پیش با کسب لالیگا زیر نظر والورده بردند.

مسی که در مقابل بیلبائو با مصدومیت خودش را به میدان رسانده بود، شب کم فروغی داشت و به نظر می رسید از این که تیمش نتوانسته پیروز شود، ناراحت است و به شکل عجیبی از ویالیبره، زننده گل دوم بیلبائو انتقام گرفت. در حقیقت لئو در دقیقه 119 بازی با ضربه مشت عجیبی با دست راست خود ویالیبره را سرنگون کرد تا توسط داور ویدیویی از زمین اخراج شود. یک کاربر توییتر به شوخی نوشته است که هر چند که مسی چپ پاست اما با دست راستش خوب مشت می زند و می توانست به جای فوتبال به سراغ بوکس برود!

4125