بارسلونا 2-3 اتلتیک بیلبائو؛ روزگار سیاه مسی و بارسلونا ادامه دارد

بارسلونا 2-3 اتلتیک بیلبائو؛ روزگار سیاه مسی و بارسلونا ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در شبی که مسی کنترل اعصابش را از دست داد و در دقیقه 120 اخراج شد، در مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خورد و اولین جام فصل را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها در حالی که تا دقیقه 90 با دبل گریزمن از حریف پیش بودند ناگهان با دریافت گل در دقایق پایانی جام را از دست دادند و در نهایت در وقت اضافی، تیم باسکی گل سوم را زد. بدون تردید بیلبائو قهرمان شایسته سوپرجام اسپانیا بود چرا که دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا را در عرض چهار روز شکست داد و مارسلینو نمره قبولی گرفت. به نظر می رسد که تصمیم درخشان مدیران بیلبائو در تغییر مربی به خوبی جواب داد چرا که اخراج گاریتانو و انتخاب مارسلینو باعث شد تا تیم باسکی دچار شوکی مثبت شود و در عرض چند روز زیدان و کومان را مات کند.

لیونل مسی که با وجود مصدومیت خودش را به بازی رسانده بود، 120 دقیقه درون زمین حضور داشت و در نهایت در دقایق پایانی کنترل اعصاب خود را از دست داد و بازیکن حریف را زد تا از زمین اخراج شود. بدین ترتیب مسی بازی بعدی بارسا را هم از دست می دهد چرا که بر اساس قوانین جدید، محرومیت های سوپرجام در تورنمنت های دیگر اعمال می شوند.

4125