جنجال عجیب ویدال و خشم هواداران اینتر: بوسه بر آرم یوونتوس!

جنجال عجیب ویدال و خشم هواداران اینتر: بوسه بر آرم یوونتوس!

پایگاه خبری فوتبالی - آرتورو ویدال هافبک شیلیایی به نظر می رسد که همیشه دوست دارد به جنجال بچسبد و به هر نحوی که شده خود را با حاشیه عجین می کند.

به گزارش فوتبالی، ویدال که در ترکیب اصلی اینتر برای بازی حساس مقابل یوونتوس قرار گرفته بود، با انتشار ویدیویی پیش از شروع بازی به شدت جنجال ساز شد و هواداران متعصب اینتر را عصبانی کرد. در حقیقت ویدال که چهار سال در اینتر بازی کرده، پیش از شروع بازی مقابل تورینی ها، ویدال خوش و بش گرمی با کیلینی داشت و در اقدامی عجیب به ارم یوونتوس که روی پیراهن وی بود، بوسه زد.

ویدال با گلزنی در شروع بازی مقابل یوونتوس سعی کرد که این اقدام عجیب خود را از دل هواداران اینتر در بیاورد اما بعید است که نراتزوری ها این کار را به سادگی فراموش کنند. البته ویدال خوش شانس هم هست که فعلا بازی ها بدون تماشاگر است چرا که ممکن بود هواداران نراتزوری ها با خشم به وی واکنش نشان بدهند.

به هر صورت این تصمیم عجیب ویدال هر چه که بود، برای اینتری خوش شانسی آورد چرا که اینتر با کسب این پیروزی فاصله خود با یووه را به هفت رساند. بیانکونری ها هر چند که یک بازی معوقه دارند اما با شرایط کنونی بعید است که بتوانند با دو تیم آماده شهر میلان رقابت کنند.

4125