واکنش مطهری به عدم استفاده از مهدی خانی

واکنش مطهری به عدم استفاده از مهدی خانی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با جذب مهدی مهدی خانی در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی تلاش کرد قدرت خط حمله قرمزها را افزایش دهد اما این بازیکن تا به امروز موفق به برآورده کردن انتظارات کادر فنی نشده است.

به گزارش فوتبالیف مهدی مهدی خانی  هافبک هجومی تیم پرسپولیس امیدوار بود در بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران، حضور در جمع قرمزها و زیر نظر مربی سابق خود یحیی گل محمدی توانمندی های خود را به نمایش بگذارد و به خط حمله این تیم کمک کند، موضوعی که تا به امروز عملیاتی نشده است تا این لژیونر سابق فوتبال ایران همچنان از روی نیمکت بازی های این تیم را دنبال کند.

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان راجع به غیبت مهدی خانی در ترکیب گفت: "او دیر به تیم اضافه شده اما توانایی بالایی در پرسینگ دارد. ما با شناخت نسبت به این بازیکن او را گرفتیم اما چون دیر به تیم ما اضافه شده و یک بیماری و مصدومیت هم داشت، یواش یواش شکل واقعی را پیدا می‌کند و در بازی های بعدی از او استفاده خواهیم کرد. بازیکنان ما قابل احترام هستند و از نظر فنی به آن ها نیاز داریم."

مهدی مهدی خانی که آخرین خرید نقل و انتقالاتی پرسپولیس محسوب می‌شود، در بازی با شهرخودرو و نساجی برای دقایقی به کار گرفته شد اما همچنان در انتظار اعتماد کادرفنی پرسپولیس است. او در کرواسی عملکرد مطلوبی نداشت اما در شهرخودرو و زیر نظر یحیی گل محمدی جزو بهترین بازیکنان تیم مشهدی بود و حالا هواداران پرسپولیس نیز به او دل بسته اند.

مهدی خانی توانایی بازی در پست مهاجم کاذب را هم دارد و اگر از ابتدا وارد ترکیب شود، قرمزها فرصت استفاده از امیری در پست تخصصی اش (هافبک چپ) را هم خواهند داشت. بسیاری معتقدند که مهدی خانی امکان این را دارد که جانشین بشار رسن شود و جای این بازیکن خلاق را در پرسپولیس پر کند.

باید منتظر ماند و دید که آیا یحیی گل محمدی مقابل فولاد به شماره 9 قرمزها اعتماد خواهد کرد و در ادامه بازی او را به زمین خواهد فرستاد یا همچنان از روی نیمکت بازی را دنبال خواهد کرد. 

7655