اعلام ترکیب بارسلونا و بیلبائو؛ مسی بالاخره خودش را رساند

اعلام ترکیب بارسلونا و بیلبائو؛ مسی بالاخره خودش را رساند

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب بارسلونا و اتلتیک بیلبائو برای بازی فینال سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه لاکارتوخا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و بیلبائو امشب به دنبال فتح اولین جام فصل و اولین جام سال جدید میلادی خواهند بود. کاتالان ها در حالی به این بازی رسیده اند که بالاخره مسی خودش را رسانده است. بارسا که شروع خوبی در سال 2021 داشته با درخشش ترشتگن در بازی نیمه نهایی مقابل سوسیه داد توانست به فینال برسد و حالا در مقابل بیلبائو قرار می گیرد. بیلبائو نیز با حذف رئال مادرید در نیمه نهایی دست به کار بزرگی کرده است و می خواهد با غلبه بر بارسلونا شاهکار خود را تکمیل کند. مسابقات سوپرجام امسال بر خلاف سال گذشته در شهر جده عربستان برگزار نشد اما به هر صورت بارسا فرصت خوبی دارد تا جام را کسب کند. کومان به نظر می رسد که به ترکیب ایده آل خود رسیده و گریزمان دوباره زوج مسی شده در حالی که بیلبائو روی زوج رائول گارسیا و ویلیامز در خط حمله حساب می کند.

ترکیب بارسلونا در بازی امشب بدین شرح است: ترشتگن، دست، آرائوخو، لنگله، آلبا، پدری، بوسکتس، دی یونگ، دمبله، گریزمان و مسی.

بیلبائو نیز در بازی امشب با این ترکیب وارد میدان شده است: کاپا، یرای، اینیگو مارتینز، بالنزیاگا، دی مارکوس، ونسدور، دنی گارسیا، مونیاین، رائول گارسیا و ویلیامز.

4125