عکس؛ ابتکاری جالب با استفاده از شادی رونالدو در تیزر تبلیغاتی

عکس؛ ابتکاری جالب با استفاده از شادی رونالدو در تیزر تبلیغاتی

پایگاه خبری فوتبالی - از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در بازی گارنا فری فایر یک کاراکتر به شکل او طراحی شده است و او در تیزر های تبلیغاتی این بازی حضور دارد و حرکات جالبی را انجام می‌دهد. یکی از خلاقیت هایی که در تیزر تبلیغاتی این بازی انجام شده، استفاده از خوشحالی معروف کریستیانو رونالدوست.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو چندی پیش در یک تیزر تبلیغاتی شرکت کرده و آن را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این تبلیغ مربوط به یک بازی روی پلتفرم های اندروید و ios است. رونالدو برای تبلیغ این بازی تیپی عجیب و غریب و به شکل شخصیتی از این بازی دارد و نمایشی کوتاه اجرا می‌کند. او روی یک صحنه و هنگامی که دشمنان و مهاجمانش با تفنگ به سمت او می‌آیند و شلیک می‌کنند، با استفاده از خوشحالی معروف خود، یک شیلد یا سپر دورِ خود می‌کشد و جلوی تیر های رقبا را می‌گیرد.

کریستیانو رونالدو در این تیزر تبلیغاتی برای این بازی با پوششی جالب توجه حاضر شده است و به عنوان یک کاراکتر از بازی، نقش یک قهرمان را در آن بازی می‌کند و با خوشحالی معروف خود، یک سپر به وجود می‌آورد و مقابل مهاجمانش می‌ایستد. در واقع این کار ابتکار جالبی بوده که در این تیزر تبلیغاتی، مورد استفاده قرار گرفته است.

1470