مسی در سوپرکاپ اسپانیا بیشترین گل را به کدام تیم زده؟

مسی در سوپرکاپ اسپانیا بیشترین گل را به کدام تیم زده؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت و باید دید که در این بازی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد و بارسلونا یک عنوان قهرمانی دیگر به دست می‌آورد یا در نهایت مقابل بیلبائو مغلوب خواهد شد. حرف و حدیث های زیادی پیرامون حضور یا عدم حضور لیونل مسی در این بازی مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته برخی از رسانه‎ها ادعا کرده بودند که لئو مسی در بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو نیمکت نشین خواهد بود، امروز برخی دیگر از رسانه‎های اسپانیایی گفتند که مسی به طور ثابت در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت. در هر صورت باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت و او در ترکیب بارسلونا فیکس می‌شود یا نه. مسی بازی بارسلونا در مرحله‌ی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل رئال سوسیداد را به علت مصدومیت از دست داده بود.

اما لیونل مسی بیشترین گل را در سوپرجام اسپانیا، در ال کلاسیکو ها و بازی مقابل رئال مادرید به ثمر رسانده است. لیونل مسی تاکنون 6 گل به رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا زده است و در واقع رئال تیمی است که بیشترین گل را از مسی در سوپرجام اسپانیا خورده و با توجه به اینکه رئال و بارسا معمولا در سوپرجام اسپانیا با هم روبرو می‌شدند، این مسئله چیز عجیبی نیست.

1470