بایرن مونیخ 2-1 فرایبورگ؛ باوارایایی‌ها قصد تسلیم ندارند

بایرن مونیخ 2-1 فرایبورگ؛ باوارایایی‌ها قصد تسلیم ندارند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه‌ی دو بر یک فرایبورگ را شکست دهد و سه امتیاز دیگر را بدست بیاورد. شاگردان هانسی فلیک به نظر می‌رسد که در بوندسلیگا همچنان یکه تازی می‌کنند و علی‌رغم حذف از جام حذفی آلمان اما همچنان سنگر لیگ آلمان را در اختیار دارند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ اکنون 4 امتیاز بیش از تیم دوم جدول یعنی لایپزیگ دارد و باید دید که روندش به چه شکل ادامه خواهد داشت اما چیزی که واضح است این است که باواریایی ها با ادامه‌ی این روند باز هم قهرمانی های خود را تکرار خواهند کرد و می‌توانند به موفقیتی دیگر در لیگ آلمان برسند.

در این بازی رابرت لواندوفسکی خیلی زود و در دقیقه‌ی 7 دروازه را روی پاس توماس مولر باز کرد تا بایرن مونیخ شروع خوبی در این بازی داشته باشد، اما در ادامه‌ی کار، فرایبورگ موفق شد در نیمه‌ی دوم دروازه‌ی بایرن مونیخ را باز کند و بازی مساوی شود. این گل در دقیقه‌ی 62 توسط نیلس پترسن به ثمر رسید و بازی مساوی شد. در ادامه‌ی کار شاگردان هانسی فلیک به حملات پر تعداد خود ادامه دادند و در نهایت توماس مولر در دقیقه‌ی 75 تیر خلاص را زد و گل برتری بایرن مونیخ به ثمر رسید.

1470