اعلام ترکیب لیورپول و منچستریونایتد؛ بازی تاج و تخت

اعلام ترکیب لیورپول و منچستریونایتد؛ بازی تاج و تخت

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد و لیورپول در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک بازی بسیار دیدنی و حساس بر سر کسب جایگاه نخست جدول لیگ برتر انگلیس خواهند داشت. این بازی به گونه‌ای است که نتیجه مساوی در آن صدرنشینی شیاطین سرخ را ادامه خواهد داد و پیروزی برای هر دو تیم می‌تواند جایگاه اول و تاج و تخت را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، امشب ورزشگاه آنفیلد از ساعت ۲۰:۰۰ میزبان دیدار هیجان انگیز لیورپول - منچستر یونایتد خواهد بود. باورکردنی نیست اما منچستر اوله گونار سولشر با تمام فراز و نشیب‌هایش حالا با اختلاف ۳ امتیاز تاج صدرنشینی را روی سرش گذاشته است. منچستریونایتد از روز اول حضور سولشر روندی سینوسی داشته اما حالا نوبت آن رسیده تا خود را اثبات کند و قدمی مهم در راه بازگشت به دوران اوج بردارد.

در سمت مقابل لیورپولی‌ها هنوز هم شانس بالایی برای قهرمانی دارند، اما حضور منچستر یونایتد در صدر نشان می‌دهد لیورپولی ها تا اینجا کارشان را درست انجام نداده‌اند. در هر صورت باید دید که در این بازی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

ترکیب منچستریونایتد برای این بازی بدین شکل است: دخیا، لیندلوف، مگوایر، پوگبا، مارسیال، رشفورد، فرد، برونو فرناندز، لوک شاو، ون بیساکا، مک تامینی

و لیورپولی ها با این ترکیب به میدان خواهند رفت: آلیسون بکر، الکساندر آرنولد، هندرسون، فابینیو، روبرتسون، واینالدوم، تیاگو، شکیری، مانه، صلاح، فیرمینو

1470