ادعای سایت گل: مسی می‌خواهد امشب حتما بازی کند

ادعای سایت گل: مسی می‌خواهد امشب حتما بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی – سایت گل نوشته مسی با وجود مشکلاتی که در خود در خصوص مصدومیت احساس می‌کند، تمایل زیادی دارد تا در دیدار سوپرکاپ حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ مقابل رئال سوسیه داد به میدان نرفت زیرا در دیدار مقابل گرانادا احساس مصدومیت کرده بود و تعویض شد. حالا اما طبق خبری که رسانه گل منتشر کرده، مسی تمایل دارد در دیدار امشب مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان برود.

آرژانتینی محبوب بارسلونا اخیرا باز هم به فرم خوب خود برگشته و در جریان ۱۱ بازی پیشین خود در لالیگا توانسته ۱۰ گل بزند. انتظار می‌رفت او در بازی مقابل سوسیه‌داد روی نیمکت بنشیند و در صورت نیاز به زمین برود اما این اتفاق رخ نداد. مسی در تمرین امروز صبح بارسلونا حضور پیدا کرد و شرایط خوبی هم داشت که نشان از انگیزه او برای حضور در زمین می‌داد. او تمایل زیادی برای حضور در میدان دارد زیرا در دیدارهای بارسلونا مقابل بیلبائو همیشه خوب کار کرده.

رونالد کومان، سرمربی آبی و اناری پوشان هم روز شنبه در این رابطه در کنفرانس خبری دیدار فینال سوپرکاپ گفته بود: لئو دیروز انفرادی تمرین کرده بود. امروز ساعت ۶ تمرین می‌کنیم و شرایط او را برای بازی می‌سنجیم.

1101