میلان - مانژوکیچ نهایی شد؛ تست‌های پزشکی فردا برگزار می‌شود

میلان - مانژوکیچ نهایی شد؛ تست‌های پزشکی فردا برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – طبق اعلام بسیاری از منابع ایتالیایی، کارهای انتقال ماریو مانژوکیچ به میلان نهایی شده و او را باید تقریبا به طور قطعی بازیکن میلان دانست.

به گزارش فوتبالی، رسانه‌هایی چون میلان نیوز و کالچو مرکاتو خبر داده‌اند باشگاه میلان با مانژوکیچ به توافق رسیده و این مهاجم کرووات به صورت آزاد با امضای قراردادی ۱۸ ماهه به میلان می‌پیوندد. این قرارداد البته در ابتدا ۶ ماهه است اما در صورت توافقبه ۱۸ ماه افزایش پیدا می‌کند.

پس از اعلام توافق مانژوکیچ و میلان چند رسانه هم گفتند این بازیکن ۳۴ ساله فردا در شهر میلان تست پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت. او پیشتر و در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ قراردادش با یوونتوس را خاتمه داده بود و به الدحیل پیوسته بود. مانژو البته در الدحیل دوران خوبی را پشت سر نگذاشته بود اما حالا امیدوار است در تیم پیولی بدرخشد و احیا شود.
در همین زمینه اما پیولی از اعلام نظر درباره این انتقال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل کالیاری خودداری کرد. او در کنفرانس گفته: بازی مهمی داریم. در حال حاضر نمی‌توانم درباره بازیکنی که عضوی از تیم نیست صحبت کنم.

گفتنی است میلان پس از دیدار مقابل کالیاری و آتالانتا باید در جام ذفی به مصاف اینتر برود و به این ترتیب مانژوکیچ می‌تواند در اولین حضورش در یک دیدار مهم بازی کند.

1101