جبیره:‌ چرا نباید از اوت دستی‌های بلند استفاده کنیم؟

جبیره:‌ چرا نباید از اوت دستی‌های بلند استفاده کنیم؟

پایگاه خبری فوتبالی- رضا جبیره مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: این درست نیست که بازیکنان یا مربیان درباره تاکتیک دیگر تیم‌ها نظر بدهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رضا جبیره درباره دیدار تیمش برابر سپاهان که در با شکست 2 بر یک آنها همراه شد، گفت: بازی سختی بود و سپاهان با توجه به اینکه می‌خواست از کورس قهرمانی عقب نماند، انگیزه زیادی برای برد داشت، ولی ما هم برای برد انگیزه داشتیم. این یک بازی پایاپای بود، چون هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گل زدن داشتند و حتی فکر می‌کنم موقعیت‌های ما برای گل زدن بیشتر بود و اگر اشتباه نکنم در یک صحنه هم توپ به دست مدافع سپاهان خورد که داور می‌توانست پنالتی بگیرد. در مجموع اعتقاد من این است که تساوی در این بازی نتیجه‌ای عادلانه بود.

وی در واکنش به برخی انتقادها مربوط به اینکه پیکان بیش از حد از تاکتیک اوت‌دستی استفاده می‌کند، تصریح کرد: قطعاً هر تیمی از داشته‌هایش به نحو احسن استفاده می‌کند و ما هم وقتی چنین امتیازی داریم، چرا نباید از آن استفاده کنیم؟ در همین سپاهان هم چند بازیکن از اوت دستی‌های‌شان استفاده می‌کردند و در سال‌های گذشته نیز در دیگر تیم‌ها این را دید‌ه‌ایم. اعتقاد من این است که مربیان یا بازیکنان نباید در مورد تاکتیک تیم‌های دیگر نظر بدهند و این حرفه‌ای نیست. هر تیمی قطعا سبک و شیوه خاص خودش را دارد و نمی‌توان ایراد گرفت.

مهاجم تیم فوتبال پیکان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: ما شکست برابر سپاهان را فراموش کردیم و حالا تمام تمرکزمان روی بازی با مس است تا باخت هفته قبل را جبران کنیم. پیکان تا اینجا نتایج خوبی گرفته است و تلاش می‌کنیم تا این روند خوب را ادامه دهیم. بازی با مس هم سخت است، ولی امیدوارم سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

7474