پیش‌بازی تراکتور-استقلال/ کدام تیم انتقام می‌گیرد؟

پیش‌بازی تراکتور-استقلال/ کدام تیم انتقام می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل تراکتور و استقلال جنگ برای رده اول و سوم لیگ است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در شرایطی به مصاف تراکتور خواهد رفت که اگر دوست دارد به صدر جدول برگردد باید حتما تراکتور را ببرد و مساوی در این بازی باعث خواهد شد که صنعت نفت کماکان در صدر بماند. از طرف دیگر تراکتور امیدوار است با بردن استقلال با این تیم هم امتیاز شود و بتواند جای سپاهان را در رده سوم بگیرد البته به شرطی که با اختلاف 2 گل از سد مهمانش بگذرد.

دیدار انتقامی برای هر دو تیم: تراکتور از آخرین تقابلش با استقلال در تبریز خاطره خوبی ندارد و شاگردان مصطفی دنیزلی فصل گذشته با نتیجه 2-4 به تیم استراماچونی باختند و طبیعتا دوست دارند انتقام آن شکست را از استقلال بگیرند. از طرف دیگر آخرین بازی تراکتور و استقلال، فینال جام حذفی بود که تیم فرهاد مجیدی 2-3 به تیم ساکت الهامی باخت تا فرهاد مجیدی بدون کسب جام از استقلال جدا شود و حالا فکری می‌خواهد انتقام مجیدی را از تراکتور بگیرد.

چهره ویژه: رشید مظاهری. او در شرایطی از تراکتور جدا شد و به استقلال پیوست که بین او و باشگاه سابقش درگیری حقوقی به وجود آمد و البته این مظاهری بود که برونده جدال حقوقی با تراکتور شد. قطعا او برای این بازی انگیزه بسیار زیادی دارد.

نتیجه هفته گذشته: تراکتور در آخرین بازی‌اش در لیگ، 2-1 از سد ذوب آهن گذشت و استقلال در دربی با پرسپولیس به تساوی 2-2 رسید.

وضعیت در جدول: تراکتور با 16 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و استقلال 19 امتیازی تیم دوم جدول است.

دوشنبه 29 دی 99

تراکتور- استقلال ساعت 14.30

تیم داوری: بیژن حیدری- حسن ظهیری – سید یعقوب حجتی – محمد رضا مدیر روستا  

1984