پیش بازی اینتر - یوونتوس؛ بجنگ و به صدر جدول فکر کن!

پیش بازی اینتر - یوونتوس؛ بجنگ و به صدر جدول فکر کن!

پایگاه خبری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا اینتر میزبان یوونتوس خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اگر ۳ سال پیش به هواداران اینتر و یووه اعلام می‌شد قرار است امسال دربی آن‌ها در شرایطی برگزار شود که سرمربی اینتر یکی از مهم ترین افراد تاریخ یووه است و سرمربی یوونتوس، آندرا پیرلو بدون تجربه هدایت حتی یک تیم آماتور، به شما انگ دیوانه بودن زده می‌شد اما حالا شرایط چنین شده.

باید با جرات اعلام کرد یوونتوس خود را پیدا کرده و در صورت برنده شدن می‌تواند به صورت جدی خود را به عنوان یک مدعی اصلی قهرمانی اعلام کند. پیرلو کم کم سیستم و تاکتیک اصلی خود را شناخته. هنوز زود است که شرحی درباره «سبک پیرلو» بنویسیم اما می‌توان گفت یوونتوس می‌تواند تا چند سال دیگر به داشتن یک سرمربی جوان و با فلسفه به خود ببالد. همان طور خود پیرلو فوتبال را به خوبی با ذهنش بازی می‌کرد حالا هم هافبک وسط‌های یووه نقش مهمی در تیم دارند. خط دفاع یووه اما عالی نبوده و باید دید می‌توانند از پس مهاجمان اینتر برآیند یا خیر.

در سمت دیگر کونته در تمام نقاط حساس و مهم دو فصل اخیر لغزیده. هرکجا می‌توانسته بار خود را به سمت صدر ببندد افت کرده. اینتر می‌توانست از ۲ بازی مقابل سمپدوریا و رم ۶ امتیاز دشت کند و حالا در صدر باشد اما حالا در قسمت منفی نمودار رشدش قرار دارد. بازیکنان اینتر آمادگی خوبی دارند اما دچار سندرم دریافت گل برای بیدار شدن هستند و چند هفته است که تا گل نخورند متوجه اهمیت بازی و برد نمی‌شوند.

به هیچ وجه نمی‌شود با قاطعیت برنده را مشخص کرد اما می‌توان حدس زد بازی زیبا خواهد بود.

***
یوونتوس ۳ بازی آخر خود مقابل اینتر را پیروز شده اماآخرین برد اینتر در کوپا ایتالیا سال ۲۰۱۶ و در ضربات پنالتی به دست آمده. در ۱۷ بازی اخیر مقابل یووه تنها ۲ برد داشته و یک ناکام مطلق بوده.
اینتر در ۸ بازی آخر و یوونتوس در ۴ بازی آخر گل زده. اینتر بهترین خط حمله را دارد اما یوونتوس با وجود داشتن رونالدو رکورد خیلی خوبی در خط حمله برجای نگذاشته.

***
ترکیب احتمالی اینتر از نگاه گازتا: هندانوویچ – دی‌فرای – اشکرینیار – باستونی – بروزوویچ - ویدال – بارلا – حکیمی – یانگ – لوکاکو - مارتینز
ترکیب احتمالی یوونتوس از نگاه گازتا: شزنی – بونوچی – کیه‌لینی – دنیلو – برناردسکی – کیه‌زا – بنتانکور – ربیو – رمزی – رونالدو - موراتا

1101