رسمی؛ چالهان‌اوغلو و هرناندز کرونا گرفتند

رسمی؛ چالهان‌اوغلو و هرناندز کرونا گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی – طبق اعلام سایت رسمی میلان، هاکان چالهان اوغلو و تئو هرناندز به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، بحران کمبود بازیکن در تیم میلان حالا بیشتر از پیش احساس می‌شود زیرا ۲ ستاره این تیم هم به کرونا مبتلا شدند. میلانی‌ها پیشتر با کرونای چند بازیکن‌شان مواجه شده‌ بودند و به همین دلیل هم مقابل یوونتوس شکستی تقریبا سنگین متحمل شدند و حالا هم طبق خبر سایت رسمی این باشگاه، هاکان چالهان اوغلو و تئو هرناندز که مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان تیم میلان بودند، به کرونا مبتلا شده‌اند.

در بیانیه ای که سایت میلان منتشر کرده مشخص شده روز گذشته از تمام تیم تست کرونا گرفته شده که پاسخ تست همه جز تئو هرناندز و هاکان چالهانغلو منفی بوده است. باشگاه گفته تمام اقدامات مورد نیاز برای ایمن بودند اعضا را انجام داده و بازیکنان هم در قرنطینه هستند.

حالا با توجه به شرایط موجود، دالوت باید در پست مدافع چپ بازی کند و براهیم دیاز هم در پست چالهان اوغلو ایقای نقش کند. گابیا،‌ بن ناصر، لئائو، ربیچ و کرانیچ هم دیگر بازیکنان مبتلا به کرونای باشگاه میلان هستند.

دیدار بعدی میلان فرداشب مقابل کالیاری برگزار می‌شود. پیش از دیدار میلان البته امشب یک دیدار مهم بین یووه و اینتر برگزار می‌شود. به این ترتیب احتمال دارد پیش از دیدار میلان – کالیاری صدرنشین سری آ تغییر کند.

1101