بوسکتس پیش از فینال سوپرکاپ: انگیزه داریم؛ می‌خواهیم جام بگیریم!

بوسکتس پیش از فینال سوپرکاپ: انگیزه داریم؛ می‌خواهیم جام بگیریم!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک تیم بارسلونا پیش از دیدار امشب در سوپرکاپ اعلام کرد در مسیر درستی قرار دارند و می‌توانند اولین جام دوران بازی‌شان را کسب کنند.

به گزارش فوتبالی، بوسکتس پیش از دیدار مقابل بیلبائو در فینال سوپرکاپ اسپانیا به خبرنگاران گفته: در مسیر درستی قرار داریم و در دوران خوبی پای به این بازی می‌گذاریم. مجموع احساسات‌مان خوب است. برنده شدن می‌تواند پشت سر گذاشتن یک پله مهم برای ما باشد و من مطمئن هستم که تیم ما می‌تواند بهبود پیدا کند. انگیزه‌ داریم و خوشحالیم که شانس داریم اولین جام‌مان را برنده شویم. تیم‌مان هر روز بهتر از قبل بازی می‌کند و امیدوارم این پیشرفت را در زمین نشان دهیم. حضور مسی؟ او بهترین بازیکن دنیا است و اگر در زمین باشد ما انتخاب‌های بیشتری داریم. باید ببینیم بدن او چگونه خواهد بود و می‌تواند در زمین حضور یابد یا خیر. تصمیم نهایی را تیم پزشکی، سرمربی و خودش خواهند گرفت.

بوسکتس در ادامه افزود: درخشش پدری؟ کاری که او باید انجام دهد این است که به روند خوبش ادامه دهد اما نباید او را زیر فشار مسئولیت‌ها سوزاند. او کارش را عالی انجام می‌دهد و امیدوارم بتوانیتم از حضورش لذت ببریم زیرا او هم تیمی‌ خوبی است و می‌تواند موفق شود.

1101