سرمربی تیم ملی فرانسه: حرف‌های بنزما از خاطرم بیرون نرفته است

سرمربی تیم ملی فرانسه: حرف‌های بنزما از خاطرم بیرون نرفته است

پایگاه خبری فوتبالی – دیدیه دشان، سرمربی تیم فرانسه از سال ۲۰۱۵ که مسائل حاشیه‌ای در رابطه با متئو والبوئنا بوجود آمد دیگر کریم بنزما را به تیم ملی فرانسه دعوت نکرده اما ادعاهای نژادپرستی این بازیکن هنوز در ذهنش مانده است.

به گزارش فوتبالی، بنزما در سال ۲۰۱۶ در گفت و گو با رسانه مارکا درباره دشان گفته بود: او نسبت به فشار بخشی از قسمت‌های نژادپرست کشور فرانسه سر تعظیم فرود آورده است. (یعنی خود دشان نژادپرست است و به حرف‌های نژادپرستان گوش می دهد).

اوضاع برای دشان پس از حرف‌های بنزما بد شد و بسیاری از اعضای خانواده وی تهدید شدند. به همین دلیل دشان در گفت و گو با RTL اعلام کرده: آن حرف‌ها تاثیر خود را گذاشت. حتی اگر سایه‌اش بر زندگی من کم شده باشد اما فراموشش نمی‌کنم. این مسئله تنها درباره کریم بنزما نیست. افراد بسیاری نسبت به خانواده من خشونت به خرج دادند.

خانواده دشان پس از اظهارات بنزما و تهدیدهایی که به آن‌ها شد تصمیم به شکایت از بنزما گرفتند اما این شکایت رد شد. در ادامه اریک کانتونا در یک گفت و گو اعلام کرد: بنزما و بن عرفا ۲ نفر از بهترین بازیکنان فرانسه هستند اما در بازی های یورو بازی نخواهند کرد. در ضمن هر ۲ نفر اصالتی آفریقایی دارند. پس بحث هم چنان وجود دارد.

1101