بیانی: ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد

بیانی: ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: وقتی استقلال در شهرآورد چهار یا پنج موقعیت گل در اختیار حریف قرار می‌دهد یعنی ساختار دفاعی آبی‌پوشان مشکل دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «شاهرخ بیانی» اظهار داشت: در شهرآوردها مهم‌ترین عاملی که باعث موفقیت می‌شود تمرکز بالا و نبود اشتباهات فردی و گروهی است که متاسفانه این عوامل از سوی استقلال رعایت نشد.

وی افزود: برای من جای پرسش است که چرا مدافعان استقلال که در سطح اول فوتبال بازی می‌کنند در مهم‌ترین بازی فصل چنین اشتباهات فاحشی را انجام می‌دهند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر این اشتباهاتی که در بازی پرسپولیس با استقلال صورت گرفت اصلاح نشود در ادامه فصل مشکلات زیادی برای آبی‌پوشان به وجود می‌آید و حتی می تواند این تیم را از رسیدن به جام محروم کند.

بیانی تصریح کرد: وقتی تیمی در شهرآورد چهار یا پنج موقعیت گل در اختیار حریف قرار می‌دهد یعنی ساختار دفاعی آن مشکل دارد و محمود فکری و کادرفنی او باید هرچه سریعتر راهکاری برای حل این مشکل در نظر بگیرند.

وی با اشاره به خروج هروویه میلیچ از ایران تاکید کرد: به نظر من هروه میلیچ‌ رفتار غیر حرفه‌ای انجام داد و باید باشگاه استقلال برخورد قاطع با این بازیکن انجام دهد. او از ایران رفت و باید تحقیق شود چه طور به راحتی این اتفاق افتاده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان با تمجید از خط حمله تیم فوتبال استقلال، گفت: خط حمله‌ استقلال واقعا در بازی‌های اخیر بی نظیر کار کرده است. مهدی قائدی و ارسلان مطهری در لیگ برتر عالی کار کرده‌اند و حضور آنها برای آبی‌پوشان نعمت بزرگی است.

7474