ثبت رکوردی منفی توسط امباپه برای اولین بار در پی‌اس‌جی

ثبت رکوردی منفی توسط امباپه برای اولین بار در پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن موفق شد در هفته‌ی بیستم لیگ فرانسه با نتیجه‌ی یک بر صفر آنژه را شکست دهد. در این بازی لوین کورزاوا برای پاریسی‌ها گلزنی کرد و خبری از درخشش مهاجمان پاریسن ژرمن و علی‌الخصوص کیلیان امباپه نبود. از او که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان یاد می‌شود، انتظار نمی‌رفت که در بازی های اخیر پی اس جی انقدر ضعیف عمل کند.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه رکورد ضعیفی را در پاری سن ژرمن بر جا گذاشته است. رکوردی که برای اولین بار است که او چنین چیزی را ثبت کند. در واقع مهاجم فرانسوی در هیچکدام از 4 بازی پاریسن ژرمن که به عنوان بازیکن فیکس بازی کرده، گلی را به ثمر نرسانده است. از زمانی که امباپه از موناکو به پاریسن ژرمن آمد، این برای اولین بار است که چنین اتفاقی می‌افتد و نشان دهنده‌ی این است که کیلیان امباپه روز های خوشی را سپری نمی‌کند و تا حدودی دچار افت شده است و باید دید که روند او تا بازی پاریسن ژرمن و بارسلونا به چه شکل خواهد بود.

امباپه یکی از گزینه‌های مد نظر رئال مادرید است و باید دید که در تابستان آینده او راهی مادرید می‌شود یا همچنان در پاریس مانده و به دوران خود در پاری سن ژرمن ادامه خواهد داد.

1470