لو رفتن الفاظ زشت مهاجم بارسلونا به داور بازی مقابل سوسیداد

لو رفتن الفاظ زشت مهاجم بارسلونا به داور بازی مقابل سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به سختی و در ضربات پنالتی توانست سوسیداد را در ضربات پنالتی شکست بدهد و به فینال سوپرجام اسپانیا برسد.

به گزارش فوتبالی، تقابل دو تیم بارسلونا و سوسیداد به شدت پربرخورد بود و حالا "استله دنیس" خبرنگار فرانسوی در برنامه ای تلویزیونی از توهین ها و الفاظ زشت عثمان دمبله مهاجم بارسلونا خطاب به داور بازی رونمایی کرده است.

در وقت اضافه در پایان 90 دقیقه، عثمان دمبله بازیکن بارسلونا در تقابل با بازیکن تیم حریف توپ را از دست داد. دمبله روی زمین افتاد و معتقد بود که باید خطا گرفته شود اما مونوئرا مونترو داور بازی چنین نظری نداشت. نبود تماشاگران باعث شد تا صدای بازیکنان درون زمین به وضوح شنیده شود . در این تصاویر دمبله خطاب به داور می گوید:" لعنت به مادران شما داوران. این یک جنون است."

البته نکته عجیب این است که داوران بازی در گزارش خود هیچ اشاره ای به توهین های دمبله نداشته اند چرا که اگر این اتفاق رخ می داد، مهاجم بارسلونا با محرومیت مواجه می شد و نمی توانست در فینال سوپرجام مقابل بیلبائو بازی کند.  دمبله امیدوار است که امسال بالاخره زیر نظر کومان شرایط خود در بارسا را جبران کند و مانع از تبدیل شدن به یکی از ناموفق ترین خریدهای سالهای اخیر تیم کاتالان شود.

4125