نوجوانی که از رونالدو پرسید چطور فوتبالیست شود، حالا کجاست؟

نوجوانی که از رونالدو پرسید چطور فوتبالیست شود، حالا کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی - هر هوادار فوتبالی در دنیا دوست دارد که این صحبت را داشته باشد تا با کریستیانو رونالدو صحبت کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 35 ساله یکی از بهترین ورزشکاران تاریخ است و تردیدی نیست که می تواند پاسخ های درخشانی به همه سوالات فوتبالی داشته باشد. در سال 2014 یک نوجوان به نام "ریوتا ایوائوکا" این فرصت را به دست آورد تا با رونالدو روبرو شود و به زبان پرتغالی با او صحبت کند.این نوجوان 12 ساله در جلسه پرسش و پاسخ در ژاپن گفت:" شب بخیر، اسم من ریوتا است.رویایم این است که فوتبالیست شوم و این افتخار را داشته باشم تا روزی با تو بازی کنم. باید چه کار کنم تا به آن هدف برسم؟"

تلاش این نوجوان برای صحبت به زبان پرتغالی باعث شد تا بقیه حاضرین زیر خنده بزنند. رونالدو در جواب گفت:" چرا آنها می خندند؟ چرا؟ او به خوبی پرتغالی صحبت می کند، خیلیع الی. باید خوشحال باشند چرا که او سخت تلاش می کند. "

رونالدو در پاسخ به پرسش این نوجوان هم که چطور فوتبالیست می شود، گفت:" ایمان، تلاش و این که هرگز فرصت خود را از دست ندهی."

به نظر می رسد که ریوتا این توصیه را جدی گرفته است، این بازیکن حالا 18 ساله است و گامهای بزرگی به سمت فوتبال حرفه ای برداشته است. او اخیرا توانسته به تیمش "یاماناشی گاکوین" در مسابقات مدارس ژاپن کمک کند. این مسابقات بزرگترین تورنمنت ورزشی آماتور در ژاپن است که ریوتا چند روز بعد از قهرمانی از مکالمه اش با رونالدو یاد کرده و گفته است:" نصیحت رونالدو همیشه در ذهن من است. توانستم جام را ببرم. در سالهای اخیر به خصوص یک سال گذشته، مصدومیت های زیادی داشتم  اما یک فرد از من حمایت کرد و او در این جا بود. خیلی خوشحالم که بهترین دوستان را از سرتاسر کشور در اختیار دارم. ممنون از شما به خاطر حمایت فوق العاده تان."

4125