عکس؛ تکل بی‌محابای بازیکن فولام که کار چلسی را راحت کرد

عکس؛ تکل بی‌محابای بازیکن فولام که کار چلسی را راحت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بازی فولام و چلسی که یکی از دربی های سنتی شهر لندن و فوتبال انگلیس است.

به گزارش فوتبالی، لمپارد که برای بقای صندلی خود تلاش می کرد توانست به لطف تک گل مونت مقابل فولام به پیروزی دست پیدا کند.  البته نکته مثبت برای تیم آبی پوش لندنی این بود که فولام در پایان نیمه اول ده نفره شد و بدین ترتیب در نیمه دوم توانستند به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

بزرگترین موقعیت نیمه اول زمانی بود که پس از یک حرکت تیمی عالی توسط فولام، ایوان کاوالیرو ضربه پایانی را به شکل ضعیفی زد و موقعیت را از دست داد. فولام در نیمه اول نمایش قابل قبولی داشت اما ده نفره شدنشان باعث شد تا در نیمه دوم مغلوب شوند. آنتونی رابینسون بازیکن فولام در این بازی تکل بی محابایی را روی پای سزار آزپیلیکتا زد که در نهایت داور بازی و همچنین داور ویدیویی به این نتیجه رسیدند که به وی کارت قرمز نشان بدهند و فولام ده نفره شد.

البته هواداران فولام با تصمیم داور موافق نیستند و معتقدند که شدت برخورد به حدی نبوده که آزپیلیکوئتا این گونه واکنش نشان بدهد و در حقیقت از نظر آنها کاپیتان چلسی با زرنگی و بزرگنمایی باعث شده تا بازیکن حریف کارت قرمز بگیرد. به هر صورت چلسی هر طور که شده سه امتیاز را کسب کرد و لمپارد فعلا خودش را از اخراج دور کرد.

4125