رکوردی که رونالدو با گلزنی مقابل اینتر به آن می‌رسد

رکوردی که رونالدو با گلزنی مقابل اینتر به آن می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های سری آ، دیدار حساسی میان یوونتوس و اینتر برگزار خواهد شد که برای هر دو تیم حیاتی خواهد بود. یوونتوس می‌خواهد با پیروزی در این بازی، خود را به صدر جدول نزدیک تر کند و اینتر را که در رده‌ی دوم جدول قرار دارد، پایین بکشد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، انگیزه‌ی ویژه‌ای برای این بازی دارد. او می‌خواهد در این بازی موثر باشد و به برد تیمش و تلاش برای رسیدن به صدر جدول سری آ کمک کند. کریس رونالدو که به تازگی رکورد بیکان را به عنوان بیشترین تعداد گل رسمی در تاریخ فوتبال شکسته است، اکنون با گلزنی مقابل اینتر می‌‌تواند به رکورد زدن حداقل 20 گل در 15 فصل متوالی برسد، رکوردی که رسیدن به آن اصلا کار ساده‎ای نیست و مشخص هم نخواهد بود که تا چند سال دیگر بازیکن دیگری می‌تواند این رکورد را بشکند و یا حتی به آن نزدیک شود.

در هر صورت کریستیانو رونالدو اکنون در فرم خوبی قرار دارد و می‌تواند به گلزنی در بازی مقابل اینتر علاوه بر کمک به تیمش برای پیروزی در یک بازی حیاتی در سری آ، خودش هم رکوردی شخصی به ثبت برساند و برای پانزدهمین فصل متوالی، به تعداد 20 گل برسد.

1470