عکس؛ مسی در تمرینات بارسلونا با چه کسانی بیشتر گرم می‌گیرد؟

عکس؛ مسی در تمرینات بارسلونا با چه کسانی بیشتر گرم می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی که اخیرا با مشکل مصدومیت روبرو شده بود و بازی تیمش در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال سوسیه‌داد را از دست داده بود، اکنون به نظر می‌رسد که شرایطش مطلوب شده است و از مصدومیت برگشته است چرا که در تمرینات گروهی بارسلونا در شهر سویای اسپانیا، برای بازی در مرحله‌ی فینال سوپرجام اسپانیا حاضر شده است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه لیونل مسی در تمرینات گروهی تیمش برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو حضور داشته، گمانه‌زنی هایی وجود دارد که مسی به این بازی خواهد رسید و در ترکیب تیمش در فینال سوپرجام اسپانیا، قرار می‌گیرد. لئو مسی در تابستان گذشته، قصد جدایی از بارسلونا را داشت اما در نهایت در این تیم ماندگار شد. یکی از دلایل مسی برای جدایی، رفتن دوستان صمیمی‌اش مانند لوئیس سوارز بود. اکنون مسی با وجود اینکه دوستان جدیدی مانند پدری را در بارسلونا دارد، اما همچنان در تمرینات گروهی بارسلونا با بازیکنان قدیمی‌تری مثل بوسکتس و جوردی آلبا بیشتر گرم می‌گیرد.

در هر صورت باید دید که شرایط برای لیونل مسی و بارسلونا در بازی این تیم مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال این دوره از رقابت‌های سوپرجام اسپانیا به چه شکل پیش خواهد رفت و مسی حاضر خواهد بود یا خیر.

1470