عکس؛ دویدن مسی و صلاح به دنبال کامیون نوشابه پپسی!

عکس؛ دویدن مسی و صلاح به دنبال کامیون نوشابه پپسی!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، و محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در تیزر تبلیغاتی کمپانی پپسی که مربوط به نوشابه و محصولات نوشیدنی است، حضور یافته‌اند و در این تیزر، با هم به رقابت بر سر بدست آوردن نوشابه‌ی پپسی می‌پردازند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و محمد صلاح از بازیکنانی هستند که همواره در تیزر های تبلیغاتی کمپانی پپسی حضور داشته‌اند، لیونل مسی که از سال‌ها پیش همواره نوشابه‌ی پپسی را تبلیغ کرده است و محمد صلاح هم از چندی پیش به تبلیغات این کمپانی اضافه شده است. مسی و صلاح در این تیزر تبلیغاتی با هم به رقابت بر سر یک نوشابه‌ی پپسی که در یخچال یک توقف‌گاه بین راهی باقی مانده است می‌پردازند اما هیچکدام آن را بدست نمی‌آورند و پس از آنکه نوشابه توسط فرد دیگری خورده می‌شود، مسی و صلاح به دنبال کامیون نوشابه‌ی پپسی که از جاده می‌گذرد، می‌دوند.

با توجه به اینکه لیونل مسی در این تیزر تبلیغاتی ریش دارد و می‎دانیم که او مدتی است ریش هایش را می‌تراشد و دیگر ریش نمی‌گذارد، به نظر می‌رسد که این تیزر تبلیغاتی قبلا ضبط شده است و میان تایم ضبط و تایم انتشار آن، فاصله‌ای از نظر زمان وجود دارد.

1470