عکس؛ محو شدن جالب بازیکنان سفید پوش در زمین برفی!

عکس؛ محو شدن جالب بازیکنان سفید پوش در زمین برفی!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه، در بازی باشاک شهیر استانبول و سیواس اسپور، برف شدیدی در شهر استانبول ترکیه باریده بود، به طوری که زمین بازی و ورزشگاه تیم باشاک شهیر به طور کامل سفید پوش شده بود و تصاویر جالبی از آن به ثبت رسید، در یکی از تصاویر جالبی که از آن به ثبت رسیده است، بازیکنان تیم سیواس اسپور که لباسی سفید بر تن دارند، به سختی دیده می‌شوند و به نوعی در زمین مسابقه محو شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، فرارسیدن فصل زمستان و باریدن برف در کشور های سردسیر همواره مشکل‌های عدیده‌ای را به وجود می‌آورد، یکی از مشکلاتی که مربوط به فوتبال و برگزاری مسابقات است، این است که ورزشگاه ها سفید پوش شده و زمین شرایط مساعد را برای مسابقه نخواهد داشت. اتفاق جالبی که در بازی باشاک شهیر استانبول و سیواس اسپور افتاد این بود که بازیکنان سیواس اسپور که لباس هایشان سفید بود، در دوربین‌های تلویزیونی دیده نمی‌شدند و در واقع به نوعی لباس سفید آن‌ها، در برف سفید ورزشگاه محو شد و دیدنِ آن‌ها سخت شده بود.

این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک میان باشاک شهیر استانبول و سیواس اسپور به پایان رسید و برف زیبای این بازی و لباس بازیکنان سیواس اسپور، نکته‌ی جالب این بازی بود.

1470