محبی در گفت و گو با فوتبالی: اعتماد به نفسم بالا رفته بود/ آن شهرخودرو تیم همیشگی نبود

محبی در گفت و گو با فوتبالی: اعتماد به نفسم بالا رفته بود/ آن شهرخودرو تیم همیشگی نبود

پایگاه خبری فوتبالی- محمد محبی با گل و پاس گلش در دیدار با شهرخودرو یکی از موثر ترین بازیکنان نفت مسجد سلیمان در روز پیروزی بود .

به گزارش فوتبالی، محمد محبی در خصوص پیروزی برابر شهر خودرو گفت: ما پیش بینی چنین بازی ای را می کردیم و خدا را شکر زود به گل رسیدیم. نیمه اول خیلی خوب بود و دو گل زدیم و شهرخودرو بازی همیشگی اش را انجام نداد. نیمه دوم می دانستیم آن‌ها به ما فشار می آورند. و به گل هم رسیدند ولی ما هم باز گل زدیم و همین موضوع باعث شد کلا آن ها ناامید شوند و خوشبختانه ما با آن برد شرایط خوبی در جدول پیدا کردیم.

این بازیکن که در آن دیدار هم گل زد و هم پاس گل داد در این مورد ادامه داد: من به دوستم  قبل از بازی گفته بودم قرار است در این دیدار پشت مهاجم بازی کنم و چون پست تخصصی‌ام بود، خیلی اعتماد به نفس داشتم و گفته بودم که قرار است اتفاق خوبی بیفتد و خدا را شکر توانستم هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم و از همه مهم تر توانستم به تیمم کمک کنم .

محبی در پایان در خصوص دیدار بعدی با ذوب آهن افزود: فکر میکنم ذوب آهن تیم خیلی خوبی است. من تا به حال فرصت نکردم بازی های آن ها را ببینم ولی در فضای مجازی و رسانه‌ها خیلی تعریف آن ها را شنیدم. قطعا به خاطر شرایطی که در جدول دارند به برد مقابل ما فکر می‌کنند و ما می دانیم بازی سختی پیش رو داریم. امیدوارم از این بازی در برابر تیم همیشه قدرتمند ذوب آهن دست پر برگردیم.

1234