یک خبر قابل توجه؛ قرارداد نوه علی پروین ثبت شد

یک خبر قابل توجه؛ قرارداد نوه علی پروین ثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی- حضور نوه علی پروین در تیم های پایه باشگاه پرسپولیس و رده نوجوانان این تیم با ثبت در سامانه قرارداد بازیکنان رسمی شد.

به گزارش فوتبالی، علی پروین سرمربی سابق و اسطوره باشگاه پرسپولیس که پیش از این با انتشار یک استوری راه یافتن نوه دختری خود به تیم نوجوانان پرسپولیس را تبریک گفته بود اما این ماجرا در فضای مجازی با واکنش های منفی زیادی روبه رو شد. این واکنش های منفی به دلیل این بود که نوه علی پروین با اضافه وزن زیادی روبه رو است و استایل او به فوتبالیست ها نمی خورد. 

در عکسی که از این نوه بلند قد و چهارشانه منتشر شده بود، اضافه وزن والارضا مشهود است و معلوم نیست روی چه اصل و شایستگی ، مربیان رده های پایه پرسپولیس والارضا را جزو تیم پذیرفته‌اند.

گفته می شود او حتی شرایط تمرین همراه سایر نفرات را ندارد و انتقادات زیادی را در فضای مجازی برای خود پروین به همراه داشته است. به نظر می رسد در رده های پایه باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس هیچ قاعده و قانونی حاکم نیست و می‌شود با سفارش بازیکنی که اصلا شرایط مسابقه و بازی حرفه ای را ندارد، تنها به لطف آشنایان و اقوام در تیم گنجاند.

حالا پس از حاشیه هایی که در رابطه با پیوستن نوه علی پروین به پرسپولیس پیش آمد امروز مشخص شد که قرارداد والا رضا در سامانه ثبت قراردادهای باشگاه پرسپولیس به ثبت رسیده است تا این موضوع جنبه رسمی تری پیدا کند. گفته می شود یکی از دلایل حمایت علی پروین از جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری در مدیریت باشگاه پرسپولیس به دلیل نهایی کردن قرارداد نوه سرمربی اسبق قرمزها است.

پروین پیش از این پسرش محمد پروین را در سال ۸۴ وارد فوتبال کرد اما او هیچگاه نبوغ و استعداد پدر را نداشت و فوتبالیست خوبی نشد. محمد خیلی زود از فوتبال کنار کشید و وارد بازار آزاد شد.

والارضا نوه علی پروین فرزند آرش فرزین داماد او است که زمان راینر سوبل حضور   او به عنوان مترجم سرمربی المانی حاشیه های زیادی به دنبال داشت.

سرمربی نوجوان پرسپولیس رضا جباری است و کمک او در این تیم هم حسن خانمحمدی است که در اواخر دهه 70 واوایل دهه 80 از شاگردان علی پروین بودند.  

7655