رسول پناه می‌ماند یا می‌رود؟

رسول پناه می‌ماند یا می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور که به نظر می‌رسد، تکلیف مهدی رسول‌پناه رییس هیات مدیره پرسپولیس مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، اگر چه یحیی گل‌محمدی بعد از دربی در مصاحبه‌هایش خواهان کنار رفتن رسول‌پناه از تیم مدیریتی پرسپولیس شد و برای وزارت ورزش زمان هم تعیین کرد اما حالا که چند روز از صحبتهای یحیی گذشته، رسول‌پناه کماکان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حضور دارد و هیچ خبر رسمی درباره احتمال کنار گذاشتن او مطرح نشده است.

گفته می‌شود دلیل اصلی اینکه وزارت ورزش در این مقطع برنامه‌ای برای تغییر رسول‌پناه ندارد، به خاطر پولی است که او در دوران سرپرستی‌اش به این باشگاه تزریق کرده است. گویا او و نزدیکانش 8 میلیارد تومان و به روایت‌های دیگر مبلغی بیشتر از 10 میلیارد تومان (نزدیک به 13 میلیارد تومان) وارد خزانه پرسپولیس کرده اند و طبیعتا اگر قرار به رفتن او از پرسپولیس باشد، باید این پول به حساب او برگردانده شود که با توجه به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، امکان چنین چیزی وجود ندارد و به همین دلیل رسول‌پناه کماکان در هیات مدیره این باشگاه خواهد ماند.

البته خبرهایی منتشر شده که قرار است او ظرف این هفته از پرسپولیس برود و وزارت و باشگاه پرسپولیس علیه او بیانیه بدهد. باید دید در نهایت چه اتفاق‌هایی درباره رسول پناه و پرسپولیس خواهد افتاد.

1984