فروزان به دنبال جبران چیپ معروف برابر پرسپولیس

فروزان به دنبال جبران چیپ معروف برابر پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان تیم فولاد در فصول اخیر دوئل های جذابی را با تیم پرسپولیس داشته و امیدوار است این بار با کلین شیت از زمین مسابقه خارج شود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و فولاد در حالی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت که یکی از تقابل های جذاب این مسابقه بین بازیکنان سرخپوش زمین و محسن فروزان دروازه بان فولاد خواهد بود. او که حالا بازیکنی باتجربه در فوتبال ایران به شمار می رود، در این سال ها چند بازی جذاب و مهیج را برابر پرسپولیس تجربه کرده که هر کدام حاوی جنجال های زیادی نیز بوده است.

محسن فروزان همواره مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داشته است. او در دوران حضورش در استقلال همیشه برای موفقیت در دیدار با پرسپولیس تلاش می کرد و در تیم های دیگری نیز که حضور داشت این مساله را بارها اعلام کرده بود.

فروزان حالا پس از طی یک دوره محرومیت انگیزه زیادی برای دیدار حساس روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی دارد و امیدوار است تیمش بتواند با نمایش خوب برنده زمین باشد و خودش نیز با عملکرد خوب درون دروازه نقش اساسی در ترکیب فولاد ایفا کند.

محسن فروزان دروازه بان اسبق تیم استقلال که اکنون در فولاد توپ می زند تاکنون 9 بار با پیراهن تیم های مختلف مقابل پرسپولیس قرار گرفته که حاصل آن 6 باخت، 2 تساوی و یک برد بوده است. پنالتی چیپ رامین رضاییان به او در صبای قم، گل خوردن در دربی و پنالتی فروزان به پرسپولیس با پیراهن پارس جنوبی جم که البته تبدیل به گل نشد از جمله مهمترین صحنه های تقابل این دروازه بان با قرمزها بوده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا فروزان موفق خواهد شد دروازه فولاد را مقابل بازیکنان با انگیزه پرسپولیس و مهاجمان این تیم بسته نگه دارد و کلین شیت کند یا خیر.

گفتنی است، دیدار پرسپولیس و فولاد ساعت 16:40 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

7655