انگیزه عبدی برای درخشش/ پای اسکوچیچ و تیم ملی در میان است

انگیزه عبدی برای درخشش/ پای اسکوچیچ و تیم ملی در میان است

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس روز دوشنبه در حالی به مصاف شاگردان جواد نکونام خواهد رفت که چشم همه هواداران این تیم به مهاجم جوان این تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان دربی 94 حالا شاگردان یحیی گل محمدی باید به مصاف فولاد و جواد نکونام بروند که این روزها در شرایط بسیار خوبی از لحاظ آمادگی به سر می برند و آماده رویارویی برابر پرسپولیس هستند. یکی از بازیکنانی که در این بازی قطع بیشتر از همیشه در کانون توجه خواهد بود مهدی عبدی مهاجم جوان و شمالی پرسپولیس خواهد بود که با گلزنی و بازی بسیار خوب در دربی پایتخت مقابل استقلال با روحیه ای مضاعف به مصاف شاگردان جواد نکونام و فولاد خوزستان خواهد رفت.

مهدی عبدی ستاره بی چون و چرای شهرآورد پایتخت بود. یک گل زد، یک بار تا آستانه گلزنی پیش رفت، با یک فرار مدافع استقلال را در آستانه اخراج قرار داد و روی گل دوم هم تاثیر خود را گذاشت و حالا همه منتظر تکرار این بازی خوب و نمایش موفق برابر فولاد و سایر تیم های لیگ برتر خواهند بود.

عبدی در حال حاضر به عنوان یک مهاجم جوان تجربه زدن دو گل دربی، یک گل نیمه نهایی آسیا، یک گل فینال آسیا و ثبت گل قهرمانی را دارد اما او حالا باید فارغ از تمام این اتفاق ها درخشش در بازی های معمولی را شروع کند، این انتظاری است که از مهدی عبدی می‌رود در غیر اینصورت شاید دوباره یحیی گل محمدی تصمیم به نیمکت نشینی این مهاجم جوان بگیرد.

پس از درخشش مهاجم جوان قرمزها برابر استقلال از روز گذشته اخباری مبنی بر توجه ویژه اسکوچیچ به عبدی و ارسلان مطهری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است که می تواند انگیزه ای مضاعف برای این بازیکن در بازی های پیش رو باشد.

عبدی در بازی برابر فولاد برابر مدافعان این تیم از جمله کولیبالی کار دشواری خواهد داشت و برای عبور از سد دفاعی فولاد باید آمادگی بازی مقابل استقلال را این بار برابر فولاد و مدافعان مستحکم این تیم تکرار کند.

7655