حمایت ویژه اولین کاپیتان پرسپولیس از یحیی

حمایت ویژه اولین کاپیتان پرسپولیس از یحیی

پایگاه خبری فوتبالی-مدافع سابق و پیشکسوت قرمزها امروز در محل تمرین پرسپولیس حضور یافت و با اعضای تیم، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، حمید جاسمیان، پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که فوتبال ایران، او را به نام سیم خاردار معرفی می کند، امروز شنبه در محل تمرین قرمزپوشان حاضر شد و با سرمربی، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به خوش و بش پرداخت و برای موفقیت پرسپولیس در دیدارهای پیش رو، آرزوی موفقیت کرد.

جاسمیان اولین کاپیتان تیم پرسپولیس و مدافع سابق شاهین و تیم ملی است که امروز به نمایندگی از پیشکسوتان پرسپولیس در محل تمرین این تیم حاضر شده بود تا حمایت پیشکسوتان این باشگاه و پیام آنها را به یحیی گل محمدی سرمربی این تیم و کادر فنی اعلام کند.

عکس منتشر شده از تمرین امروز قرمزها جاسمیان را در کنار کادر فنی این تیم نشان می دهد تا عشق و تعصب اولین کاپیتان این تیم ،مدافع سابق و پیشکسوت پرسپولیس را در 83 سالگی به این تیم ثابت کند و نشان دهد با توجه به وضعیت موجود و حواشی که به دلیل صحبت های رسول پناه علیه کادر فنی این تیم منتشر شده همچنان نگران این تیم است.

حمید جاسمیان در فاصله دو روز تا دیدار پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی در تمرین تیم حاضر شد تا روحیه بازیکنان را افزایش دهد.

7655