مارتینز: بازی کنار مسی رویای من بود/ در اینتر خوشحال هستم

مارتینز: بازی کنار مسی رویای من بود/ در اینتر خوشحال هستم

پایگاه خبری فوتبالی – لوتارو مارتینز اعلام کرده رویای بازی کنار مسی را داشته. او همچنین از لوکاکو هم تمجید کرده است.

به گزارش فوتبالی، مارتینز در گفت و گو با Sportweek گفته: بازی کنار مسی؟ یک رویا بود که به تحقق پیوست. بازی کردن کنار او فوق‌العاده است. او بهترین بازیکن دنیا است و من خیلی خوش شانس هستم که کنار او در تیم ملی بازی می‌کنم. او یک منبع الهام برای بازیکنان جوان است.

قرارداد لوتارو با باشگاه اینتر در سال ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد اما او امیدوار است تا به زودی قراردادش را تمدید کند. مارتینز گفته: در اینتر بسیار خوشحال هستم. شهر میلان شهر بسیار خوبی است. مدیر برنامه‌های من و باشگاه در حال صحبت هستند و من آرامش دارم. می‌‌خواهم تمام تلاشم را برای موفقیت اینتر انجام دهم و سپس به یک توافق برسیم.

این مهاجم آرژانتینی کنار روملو لوکاکو زوج خوبی ساخته. حالا باید این ۲ نفر در دیداری مهم فردا مقابل یوونتوس بازی کنند. مارتینز در این رابطه می‌گوید: عاشق لوکاکو شده‌ام. هم درون زمین و هم بیرون زمین. او پسر بسیار خوبی است و به ۸ زبان مختلف صحبت می‌کند که این مسئله در تیم ما اهمیت بسیار زیادی دارد. لوکاکو انسان متواضعی است. پیشینه زندگی او مانند خود من است که از هیچ به اینجا رسیدیم. ما همدیگر را به خوبی درک می‌کنیم.

1101