سومین قربانی لیگ بیستم از مازندران آمد؛ نفر بعدی کیست؟

سومین قربانی لیگ بیستم از مازندران آمد؛ نفر بعدی کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- وحید فاضلی به عنوان سومین سرمربی در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از سمت خود برکنار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، یکی از بازی‌های عقب افتاده هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته(جمعه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و تیم‌های نساجی و ماشین‌سازی به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند تا این جدال حساس انتهای جدولی برنده نداشته باشد.

دقایقی پس از پایان این مسابقه باشگاه نساجی، وحید فاضلی، سرمربی خود را از کار برکنار کرد تا این سرمربی در فاصله حدود ۲ هفته تا ۳۹ سالگی از اولین تجربه سرمربیگری‌اش ناکام بیرون بیاید. نساج‌ها با فاضلی ۲ برد، سه تساوی و ۶ باخت را تجربه کردند. هشت گل زدند و ۱۳ گل دریافت کردند تا در نهایت با ۹ امتیاز در رده چهاردهم جای بگیرند. نساجی بیشترین شکست را در لیگ بیستم تا به اینجا تجربه کرده و در خط حمله هم تنها ۲ تیم مس رفسنجان و ماشین‌سازی تبریز نسبت به این تیم کمتر گل زده‌اند.

تیم تحت هدایت وحید فاضلی علی‌رغم بازی‌های قابل قبولی که انجام داد در هفت بازی آخر خود پنج شکست را تجربه کرد و به بردی نرسید تا اینگونه سقوط آزاد به قعر جدول داشته باشد. با این وجود شاید می‌شد به او و تیمش بیشتر زمان داد؛ شاید تا نیم‌فصل، نساجی در خیلی از بازی‌ها به حق خود نرسید و بازیکنان این تیم فرصت‌سوزی‌های فراوانی داشتند اما به هر حال تصمیم بر این شد تا او بعد از علیرضا منصوریان و وحید بیاتلو به سومین سرمربی برکنار شده لیگ بیستم تبدیل شود.

بیاتلو در پنج بازی که ماشین‌سازی را هدایت کرد چهار باخت و یک تساوی نصیبش شد تا از ۱۵ امتیاز ممکن یک امتیاز را به دست بیاورد. علیرضا منصوریان هم در این تعداد بازی سه تساوی، یک برد و یک باخت را با تراکتور به دست آورد اما در تصمیمی غافلگیرکننده از سمتش اخراج شد.حالا هم نوبت به وحید فاضلی رسید تا قربانی جدید باشد. تغییر در ۲ تیم قبلی نتایج گوناگون داشت. ماشین‌سازی با اینکه در نحوه انجام بازی پیشرفت کرده اما همچنان در حسرت برد است و در قعر جدول جای دارد ولی تراکتور با مسعود شجاعی روند رو به رشدی داشته و حداقل در بحث نتیجه‌گیری شاهد پیشرفت پرشورها هستیم. و حالا باید دید نساجی با سرمربی جدیدش که هنوز مشخص نشده به نتایج مورد نظر دست پیدا می‌کند یا خیر.

سوال دیگری که به وجود می‌آید این است که چهارمین سرمربی برکنار شده چه کسی خواهد بود. رحمان رضایی در ذوب‌آهن جایگاه سفت و محکمی ندارد و هر لحظه امکان اخراج و یا استعفایش هست. مهدی رحمتی مورد حمایت بازیکنانش قرار دارد اما مشخص نیست در صورت ادامه حضور شهرخودرو در پایین جدول از سوی فرهاد حمیداوی مورد حمایت قرار بگیرد یا خیر. خود ماشین‌سازی هم یکی از تیم‌هایی است که پتانسیل تغییر مجدد سرمربی خود را دارد. به طور کامل تا به اینجای لیگ بیستم، ۸۴ مسابقه برگزار شده و سه سرمربی برکنار شده‌اند. به طور میانگین هر ۲۸ دیدار، یک قربانی از روی نیمکت داشته است. به نظر شما چهارمین قربانی لیگ بیستم چه کسی خواهد بود؟

7474