کالچو مرکاتو: رونالدو یک سال دیگر با یوونتوس تمدید می‌کند

کالچو مرکاتو: رونالدو یک سال دیگر با یوونتوس تمدید می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – طبق اعلام کالچو مرکاتو، رونالدو یک فصل دیگر با یووه تمدید می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بالارفتن سن هیچ تاثیری بر درخشش رونالدو نگذاشته و او هر سال تک ستاره تیم خود است. در حال حاضر هم حرف‌های زیادی درباره تمدید قرارداد این بازیکن ۳۵ ساله شنیده می‌شود. برخی می‌گویند ممکن است او تمدید کند و برخی هم می‌‌گویند او در باشگاه دیگری به فوتبال ادامه می‌دهد. در همین زمینه رسانه کالچو مرکاتو اعلام کرده رونالدو در یووه می‌ماند و قراردادش را سال به سال تمدید خواهد کرد.

قرارداد فصلی رونالدو تا انتهای فصل ۲۲-۲۰۲۱ اعتبار دارد اما بسیاری اعلام کرده اند او یک سال دیگر با یوونتوس تمدید خواهد کرد. رسانه‌ها اعلام کرده‌اند باشگاه یوونتوس مشکل مالی برای تمدید او ندارد و می‌خواهد بابت گل‌ها به او پاداش دهد. یووه اخیرا با جیپ و آدیداس قراردادی جدید امضا کرده و منابع مالی خوبی دارد.

در همین زمینه سایت Juventibus.com از قول یکی از خبرنگاران نوشته: رونالدو بحث بر سر تمدید قرارداد با یوونتوس را آغاز کرده و از طریق مندز با باشگاه در ارتباط است. او قراردادش را یک سال دیگر تمدید می‌کند و ممکن است در ادامه به آمریکا برود. او آماده مذاکره بوده و یووه هم از تمدید با آغوش باز پذیرایی کرده. امکان دارد تا  انتهای ماه می همه مشکلات حل شده باشد.

1101