سرمربی رم: گل‌ها را به حریف تقدیم کردیم/ سرمربی لاتزیو: بازیکنان برای برد اراده داشتند

سرمربی رم: گل‌ها را به حریف تقدیم کردیم/ سرمربی لاتزیو: بازیکنان برای برد اراده داشتند

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته دربی دلاکاپیتاله بین رم و لاتزیو برگزار شد که این دیدار با برتری ۳-۰ لاتزیویی‌ها خاتمه یافت. سرمربیان ۲ تیم پس از پایان بازی پاسخگوی خبرنگاران بودند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی رم پس از بازی به خبرنگاران گفته: فکر می‌کنم بازی را خوب آغاز کردیم اما زمانی که ۲ گل به حریف تقدیم می‌کنید سخت است تا به بازی برگردید. لاتزیو پس از آن ۲ گل راحت بازی کرد و ما نتوانستیم از دفاع‌شان عبور کنیم. آن‌ها فضا را بستند و سخت بود که به بازی برگردیم. درباره ۲ گلی صحبت می‌کنیم که به دلیل اشتباه ایبانیز اتفاق افتاد و موقعیت خطرناکی نبود. لاتزیو تمام منافذ را عالی بسته بود. ما توپ را پاس می‌دادیم تا راهی پیدا کنیم اما آن‌ها فضاها را از بین برده بودند. می‌دانستیم لاتزیو در ضد حملات خطرناک است به همین دلیل یک نفر را برای مقابله، در دفاع گذاشته بودیم.

سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم لاتزیو هم پس از بازی به خبرنگاران گفته: نمایش فوق‌العاد‌ه‌ای داشتیم که با اراده و عزم و مقاومتی عالی همراه بود. دیدگاه و عزم و اراده‌ای که آن‌ها در چشم‌شان داشتند درست بود و من این مسئله را دیروز دیدم. درست برعکس دفعات قبل که این گونه نبود. این موفقیت باعث رضایت ما است. می‌خواستیم این برد را با قدرت‌مان کسب کنیم و با کمک هواداران بی‌نظیرمان که روز گذشته به زمین تمرین آمدند. درست است که لاتزیو امتیازات زیادی از دست داده اما این بخاطر این است که با وجود تعداد زیادی کرونایی هر ۲ روز یک‌بار بازی می‌کردیم.

1101