عکس/ مسی در نقش کاپیتان؛ در آغوش کشیدن بازیکنان بارسلونا

عکس/ مسی در نقش کاپیتان؛ در آغوش کشیدن بازیکنان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا که در حال حاضر کاپیتان این تیم هم هست، به علت مصدومیت مدتی را از میادین دور است. او به همین علت بازی تیمش مقابل رئال سوسیداد در مرحله‌ی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را از دست داده بود، دیداری که بارسلونا در آن با نتیجه‌ی یک بر یک متوقف شد و در ضربات پنالتی، از سد رئال سوسیه‌داد عبور کرد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی که از این دیدار غایب بود و بازی را از روی سکو ها تماشا می‌کرد، پس از سوت پایان و پیروزی بارسلونا در ضربات پنالتی به پایین آمده و بازیکنان بارسلونا را در آغوش کشید تا بدین ترتیب علاوه بر تشکر و قدردانی از آن‌ها، به بازیکنان آبی و اناری پوش تبریک گفته باشد و به عنوان کاپیتان تیم به آن‌ها روحیه بدهد.

فوق ستاره آرژانتینی در تابستان گذشته قصد ترک بارسلونا را داشت اما در نهایت تصمیمش عوض شد و در این تیم ماند. او اکنون وظیفه‌ی کاپیتانی‌اش مقابل سوسیداد به خوبی ایفا کرد.

در نهایت باید دید که چه اتفاقی در آینده‌ی لیونل مسی خواهد افتاد و همچنین بازی بعدی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا، به چه شکل پیش خواهد رفت. رونالد کومان به دنبال فتح اولین جامش در بارسلونا است.

1470