موسوی: قایدی و مطهری بهترین زوج خط حمله ایران هستند

موسوی: قایدی و مطهری بهترین زوج خط حمله ایران هستند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: مهدی قایدی و ارسلان مطهری بهترین زوج خط حمله لیگ برتر تا اینجای کار هستند و در هر بازی استقلال را به سمت گلزنی و موفقیت هدایت می‌کنند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علی موسوی اظهار داشت: استقلال شروع بسیار خوبی در شهراورد داشت و خیلی زود توانست به گل برسد.

وی افزود: گل زودهنگام استقلال به پرسپولیس باعث شد تا این تیم ناخودآگاه عقب کشیده و تلاش کند تا از گل زده خود محافظت کند.

اشتباهات زیاد مدافعان استقلال در بازی با پرسپولیس

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه مدافعان استقلال در بازی با پرسپولیس اشتباهات زیادی را متحمل شدند و این اشتباهات به حدی بود که دو گل دریافت کردند.اگر عارف غلامی و امیر حسین مرادمند در جایگیری و پوشش بهتر عمل می‌کردند آبی‌پوشان گل نمی‌خوردند.

موسوی تصریح کرد: شاید در لحظاتی که پرسپولیس به استقلال فشار زیادی را می‌آورد یک تعویض در خط دفاعی و عقب‌تر کشیدن مسعود ریگی می‌توانست بار حملات این تیم را کم کند.

وی تاکید کرد:شیخ دیاباته مهاجم بزرگی است و فصل گذشته عنوان آقای گلی را به دست آورد اما او در حال حاضر از آمادگی لازم به دور است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مهدی قایدی و ارسلان مطهری بهترین زوج خط حمله لیگ برتر تا اینجای کار هستند و در هر بازی استقلال را به سمت گلزنی و موفقیت هدایت می‌کنند.

6641