عکس؛ کتک‌کاری و مشت و لگد رونالدو در تیزر تبلیغاتی!

عکس؛ کتک‌کاری و مشت و لگد رونالدو در تیزر تبلیغاتی!

پایگاه خبری فوتبالی - از کریستیانو رونالدو برای بازی گارنا فری فایر یک شخصیت و کاراکتر ساخته شده است که او در آخرین تیزر تبلیغاتی این بازی که منتشر شده، به کتک کاری با مهاجمان و دشمنانش و زدن آن‌ها می‌پردازد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو به تازگی در یک تیزر تبلیغاتی شرکت کرده و آن را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این تبلیغ مربوط به یک بازی روی پلتفرم های اندروید و ios است. رونالدو برای تبلیغ این بازی تیپی عجیب و غریب و به شکل شخصیتی از این بازی دارد و نمایشی کوتاه اجرا می‌کند. او در این نمایش به کتک‌کاری با مهاجمان، تیر اندازی به آن‌ها و زدن مشت و لگد به دشمنانش می‌پردازد و البته که رونالدو در این بازی به شکل یک کاراکتر و شخصیتی از بازی طراحی شده است.

رونالدو بدین ترتیب تبلیغ بسیار سودآوری برای کمپانی سازنده‌ی این بازی انجام داده است. فوق ستاره‌ی پرتغالی بخش اعظمی از دارایی هایش را از راه تبلیغات بدست آورده است. او در بخش دیگری از این تیزر با مشت به دشمنانش حمله می‌کند.

کریستیانو رونالدو در این تیزر تبلیغاتی برای این بازی با پوششی جالب توجه حاضر شده است و به عنوان یک کاراکتر از بازی، نقش یک قهرمان را در آن بازی می‌کند.

1470