عکس؛ دیدار زلاتان و مالدینی در کلبه‌ای جالب سر تمرین میلان

عکس؛ دیدار زلاتان و مالدینی در کلبه‌ای جالب سر تمرین میلان

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ که این روز ها تبدیل به ستاره‌ی میلانی ها شده، در تمرینات این تیم با پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان که اکنون مدیر ورزشی این باشگاه است، دیدار و گفتگو کرد. نکته‌ی جالبی که در این دیدار وجود داشت، مکان آن بود که در کانکسی به شکل کلبه‌ای جالب این دیدار انجام شد.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ در حال حاضر 39 ساله است اما همچنان به ادعا و توانی زیاد به بازی خود ادامه می‌دهد و عملکرد خوبی هم در ترکیب میلان دارد. اگرچه که او اخیرا مصدوم بود و از چند بازی آخر میلان دور بود، اما هر زمان که در ترکیب میلان حاضر بوده، عملکرد درخشانی داشته و خوب بازی کرده است. زلاتان ابراهیموویچ از مصدومیت ریکاوری کرده است و در بازی های بعدی میلان حاضر خواهد بود و باید دید که به ادامه‌ی روند خوب خود ادامه خواهد داد یا خیر چرا که میلان در حال حاضر صدر نشین جدول سری آ است و اگر می‌خواهد به روند خود ادامه دهد تا فاتح لیگ ایتالیا شود، به درخشش زلاتان نیاز خواهد داشت. ابراهیموویچ و پائولو مالدینی، دیداری جالب در تمرینات میلان، مقابلِ درِ یک کلبه داشتند.

زلاتان در تابستان گذشته، قرارداد خود را با باشگاه میلان تمدید کرد و به نظر می‌رسد که رابطه‌ی خوبی با پائولو مالدینی دارد.

1470